9 Şubat 2015 Pazartesi

İnternetten aldığımız ürün sorunlu ise ne yapılabilir?

     İnternetten aldığımız ürünün sorunlu olma ihtimali olabilir.Yahut beklediğimiz bir ürünle karşılaşmayabiliriz.Bu tip durumlarda genellikle yapacağınız şey (o ürünü aldığınız yerin büyük bir şirket olmasını sayıyorum) hemen müşteri hizmetlerine bağlanıp ürünü iade talebidir.
     Eğer bu şekilde işlem yürümüyosa özellikle tüketici mahkemeleri bu işin önemli bir kısmını oluşturur.Onun dışında yapacağınız şeylerde var örneğin tüketici şikayet siteleri.Bu sitelerde o ürün ve firma hakkında bilgiler var ise sizde kendi şikayetinizi yazabilirsiniz.Şikayet sitelerine firmaların çok hızlı geri dönüş yaptığını söyleyebilirim.Eğer bunların hiç biri gerçekleşmiyorsa, tüketici mahmelerine ve tüketici hakemlerine gitmekte fayda var. Tüketici hakemleri genellikle ürünle ilgili bir problem varsa ve yasalar gereği ürünün iade hakkı varsa bu mahkemeler anında yasal yollara başvuruyorlar.Bu süreç içerisinde ürününüzün  güvenle değiştirildiğini ve iadesinin gerçekleştiğini görebileceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder